Esimese kuuga on Eclipse Crossiga läbitud 2000 km ja auto sõiduomadused on üllatanud positiivses mõttes. Kuna käesolev talv on pannud proovile ka kõige nõudlikumad nelikveod, siis isegi ekstreemsetes lumeoludes on olnud auto väga hea juhitavusega ja parem kui ma oleksin oodata osanud! Vastavalt soovile on võimalus seadistada erinevate sildade vedu ja keerulisemates lumeoludes nelikveo programmi SNOW kasutades on auto palju stabiilsem ja juhitavam.
Mis veel on positiivselt üllatanud ja mida mu varasematel autodel ei ole olnud, on kiire esiklaasi soojendus ja roolisoojendus. Ei mingit akende kraapimist (ka paksem jää kaob esiklaasilt mõne minutiga) ja eriti külma ilmaga ei ole vaja kinnastega autos istuda.
“Sõiduomadused on üllatanud positiivses mõttes.”
Püsikiirushoidja, mis ka mu varasemal autol peal oli, on siin veel paremini läbi mõeldud. Nimelt reguleerib see automaatselt pikivahet eespool sõitva autoga, mis teeb eriti Tallinn – Tartu maanteel seiklemise palju stressivabamaks. Ei ole vaja kramplikult mõelda, kas pikivahe eessõitva sõidukiga on piisav. Lisaks trassidel, kus puudub möödasõiduvõimalus, annab see rahuliku kulgemise võimaluse ilma selleta, et peaks kogu aeg mõtlema, kas eessõitev auto pidurdab või kiirendab. Palju juhte sõidab liikluses väga ebastabiilselt ja selliste taga on oluliselt parem sõita kui pikivahet hoidev püsikiirusehoidja on sisse lülitatud!
Olude sunnil olen pidanud ka vedama suuremamahulist pagasit. Näiteks medalinäitus, mis koosneb 16 suurest raamitud kastist, mahtus ilusasti peale ja ruumi jäi ülegi.
Eclpise talvekatsed on edukalt läbitud ning nüüd sõidan rõõmsalt kevadesse. Jääge kuuldele, sest palju huvitavat on tulemas.