Kas Mitsubishi L200 kannab välja tiitli „võimas elustiili pikap“?
Esmapilgul näivad eeldused üsna head, sest viies L200 on ilmeksimatult ekstravagantse välimusega eelkäija sugulane, omades moodsat ja ülejäänutest eristuvat ilmet ning tootja kinnitusel tehti mudeli juures üle 300 muudatuse, et sõit L200 küüdis saaks mugavam ja sarnaneks parimate linnamaasturitega. Interjöör sai lisaks uuele ilmele ka tegusama müraisolatsiooni ja mugavamad istmed ning Mitsubishi sõnul parandavad juhitavust nii endisest jäigem raam kui ka kohendatud esivedrustus ja teistsugused tagumised vedrud.
“Meeldis: hea hinna/varustuse suhe, kolmes kõrgemas varustuses pakutav elektriliselt juhitav nelikvedu, vaikne interjöör ja elastne jõuallikas.”
L200 „kiire“ nelikvedu ei „poo“ rattaid pehmel pinnasel, ent aeglusti sisse-väljalülitamiseks ja diferentsiaalide lukustamiseks tuleb siiski seisma jääda ning pärast lülitust liikuda aeglaselt seni, kuni tuntav nõksatus käsu täitmisest aimu annab. L200 pole sõidumugavuselt võrreldav õhkvedrustust või sõltumatut tagavedrustust omavate konkurentidega, ent mahajäämus pole suur. Kummalisel kombel on suudetud vältida isegi väga sügavaid noogutamisi, hoolimata auto pehmest vedrustusest, mis halval teel end arvestavate mütsatustega meelde tuletab. Koormamata L200 tagaosa püsis üsna hästi maas ka auklikul kruusateel ja kui te ei sisene lahtise kiviklibuga kaetud kurvidesse ulmelisel kiirusel, siis ei tohiks teid ka alajuhitavus kimbutada. Oma osa mängisid kruusateel jäänud positiivses muljes ka mudarehvid, mis teevad sõidu pehmemaks ja parandavad haardevõimet.
Loe täispikka arvustust What Car? lehelt: http://www.whatcar.ee/proovisoit/6422/mitsubishi-l200-triist-vi-mnguasi/